Autor |
Wiadomość |
swital
Administrator

Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock Płeć: Mężczyzna
|
|
B20F |
|
Tak się zastanawiam czy można jakoś usprawnić nasz bądź co bądź dynamiczny silnik. Wystarczająco się naczytałem, że lepiej nie kombinować tylko kupić auto w wersji turbo, albo dołożyć turbo (koszta olbrzymie)
Nie chodzi mi o typowy tunning i nie wiadomo jaki przyrost mocy, a o usprawnienie silnika na w miarę seryjnych gratach - "poprawienie fabryki"
Mam pojęcie jak można usprawnić silnik turbo, bo z tym to nie problem - wrzucamy nowy program i jedzie szybciej. Oczywiście są też inne zabiegi: porting głowicy i kolektora, zmiany dolotu, wydechu, większe wtryski itd.
Wiem że to działa w silnikach turbo, a główne pytanie to czy można to z powodzeniem zastosować w naszym B20F 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:16, 07 Lis 2010 |
|
 |
|
 |
Patryk
Starszy użytkownik

Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
-ostrzejsze wałki
-lżejsze koło zamachowe
-inny dolot
-wydech
-wszystkie bajery związane z obróbką glowicy, doprężaniem silnika, polerowaniem kanałów itp itd
Kup "GT" tam znajdziesz wiele inspirującego materiału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:41, 07 Lis 2010 |
|
 |
Gość
|
|
|
mialem kiedys artykul z GT w ktorym koles podkrecal chyba volvo 760 i ostrzejsze walki i bajery o ktorych pisal patryk byly firmy PRT mozliwe ze i do b20f mieliby cos w ofercie
|
|
Pon 15:53, 08 Lis 2010 |
|
 |
BARTO480
Weteran 480

Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
|
|
|
wysokie koszta a przyrost mocy 40 koni mx?
dlatego nie robie swojego czrnego jaszczura 2,0 a zabralem sie za turbinke:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BARTO480 dnia Śro 18:47, 10 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 20:49, 08 Lis 2010 |
|
 |
swital
Administrator

Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Trochę źle się wyraziłem, nie chodzi mi o sam przyrost mocy, a o poprawienie fabryki.
Np. wypolerowanie kanałów kolektora czy porting głowicy, to mocy nie doda (może 4KM) a poprawi prace silnika (lepsze spalanie paliwa)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:14, 08 Lis 2010 |
|
 |
mnich
Starszy użytkownik

Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa/Piaseczno Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
 |  | Trochę źle się wyraziłem, nie chodzi mi o sam przyrost mocy, a o poprawienie fabryki.
Np. wypolerowanie kanałów kolektora czy porting głowicy, to mocy nie doda (może 4KM) a poprawi prace silnika (lepsze spalanie paliwa) |
w takim razie jakiekolwiek prace w celu jak to napisałeś lepszego spalania paliwa sa nieopłacalne, porządne zrobienie głowicy jest kosztowne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 7:56, 09 Lis 2010 |
|
 |
rolnikus
Weteran 480

Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
wałki mozna dopasowac od jakiegos innego auta tylko sprawdzic okładnie srednice wałka tam gdzie jest mocowany w głowicy w gniazda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:07, 21 Kwi 2011 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|