Autor |
Wiadomość |
BARTO480
Weteran 480

Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
|
intercoler |
|
witam
panowie jaki lepszy załozyc intercoler do turbinka z jakiego auta najlepiej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:22, 26 Paź 2010 |
|
 |
|
 |
bigdickbuster
Vip 480

Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Prawie pasuje z jakiegoś Saaba. Popytaj Mnicha 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 5:20, 27 Paź 2010 |
|
 |
Patryk
Starszy użytkownik

Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
pasuje od saaba 900. chodzi o to żeby miał wejście i wyjście po tej samej stronie - tak jak nasze łośki. ale prawda jest taka, że przy odrobinie rzeźby, jakby kupic troche złączek silikonowych to nie ma różnicy jaki - byle by się zmieścił i dał logicznie zamocowac. bez sensu jest zmieniac intercooler na "odrobine" większy bo praktycznie nic sie nie zmieni.. no chyba, ze sie akurat uszkodzi..
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:29, 27 Paź 2010 |
|
 |
mnich
Starszy użytkownik

Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa/Piaseczno Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
 |  | pasuje od saaba 900. chodzi o to żeby miał wejście i wyjście po tej samej stronie - tak jak nasze łośki. ale prawda jest taka, że przy odrobinie rzeźby, jakby kupic troche złączek silikonowych to nie ma różnicy jaki - byle by się zmieścił i dał logicznie zamocowac. bez sensu jest zmieniac intercooler na "odrobine" większy bo praktycznie nic sie nie zmieni.. no chyba, ze sie akurat uszkodzi..
pzdr |
imo saab 900 to najlepsze wyjście przy 480, co prawda ori ic jest niezły, ale chłodzona jest tylko jego 1/3 powierzchni poprzez wlot w zderzaku, dla mnie to pomyłka. Normalnego ic z wyjściami po dwóch stronach nie ma sensu wsadzać bo znacznie wydłużysz dolot (przepustnica wychodzi na prawą stronę. Liczyłem ic z saaba 900, jest trochę większy, i praktycznie szczelnie wypełni wlot w zderzaku i będzie lepiej chłodzony od oryginalnego, we/wy po jednej stronie nie wydłuzy dolotu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 7:45, 29 Paź 2010 |
|
 |
BARTO480
Weteran 480

Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
|
|
|
dzieki panowie wloze od 900 i chyba z zamontowaniem tez niema problemow?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:34, 02 Lis 2010 |
|
 |
mnich
Starszy użytkownik

Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa/Piaseczno Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
 |  | dzieki panowie wloze od 900 i chyba z zamontowaniem tez niema problemow? |
jak rozpoznawałem temat to wchodzi bardzo ladnie, trzeba będzie dorobić jakies mocowania, ale to nie problem, do tego nie jestem pewien czy oryginalna chłodnica oleju wspomagania się zmieści, można podmienić na cokoliwek z innego auta, a wybór jest ogromny np w formie małych chłodniczek, lub fajnych spiral jak w alfie 156. Ponadto żeby wpasować we/wy nowego ic trzeba będzie prawdopodobnie trochę ztuningować pas przedni, jeden otwór po wejściu do fabrycznego ic powinien pasować, ale drugi trzeba będzie wyciąć lub przerobić otwór po ori rurce zasysającej powietrze do puchy filtra (powiększyć). Dalej połączenie do przepustnicy nie powinno stanowic problemu. Pamietaj o zachowaniu średnic dolotu, możesz zachować te z we/wy nowego ic.
troche to zawiłe, ale myślę że robota prosta do wykonania garażowego
Edit: rozpoznanie przeprowadzałem na aucie bez chłodnicy klimy, z klimatyzacją trzeba by było pomierzyć, moze być ciasno.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mnich dnia Śro 8:05, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 8:04, 03 Lis 2010 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|