Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Silnik 2.0 T4 do Volvo 480 |
|
Witam. Tak sobie myślałem żeby zmienić silnik na 2.0 T4 200 KM co wy na to ? Fajnie by to latało w takiej budzie i spalanie myśle że bedzie chyba podobne co do zwyklego silnika 2.0 co o tym sądzicie ?
|
|
Śro 19:01, 14 Paź 2009 |
|
 |
|
 |
Raven
Vip 480

Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Już też o tym myślałem 2 tygodnie temu, gadałem nawet z kolesiem z aso Volvo , 6 razy więcej przeróbek niż wrzucenie zwykłego 2.0 16v 160 km od v40. Taniej Cię i bezpieczniej wyniesie zamontowanie turbo. Koleś z aso mówił że silnik 2.0 ten co mamy w naszych S w brew pozorom pozwoli z siebie wyciągnąć dużo bez przeróbek z racji tego, że był projektowany przez porshe (jedynie trzeba zmienić wtryskiwacze całość wytrzyma na prawdę sporą moc). Osobiście uważam, że tak do 180 koni wystarczy przy tej wadze auta i przy przednim napędzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:25, 14 Paź 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
No to ładnie. Myśle że też spokojnie wystarczy te 180 km pod tą mase samochodu. Tylko ciekaw jestem ile bedzie miala Nm przy 180KM hmm bo T4 ma 300Nm
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 10:11, 15 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 10:11, 15 Paź 2009 |
|
 |
Raven
Vip 480

Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Myśle, że jak byś się tym przejechał, to by Cię to za bardzo nie obchodziło jaki ma momęt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:42, 15 Paź 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
hehe no w sumie tak a spalanie wzrośnie ? ciekawe o ile
|
|
Czw 11:53, 15 Paź 2009 |
|
 |
Raven
Vip 480

Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
na pewno trochę wzrośnie, ja jak będę montował turbo, to or razu sekwencję LpG BRC jest specjalna do silników doładowanych.. na razie mam zwykłą brc i jestem zadowolony 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:59, 15 Paź 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
ahaaa. A ile ci spali gazu przy ciezkiej nodze ? u mnie z oponami 4x225 do 7,5L spali w trasie a miasto z 10 napewno tyle ze mam benzyne
|
|
Czw 13:36, 15 Paź 2009 |
|
 |
Raven
Vip 480

Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
średnio tak koło 12 litrów, góra 13 i wcale go nie oszczędzam a na trasie koło 7-8 litrów 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:55, 15 Paź 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
to nawet dobrze a powiedz mi czy może się ścigałeś z kimś jak volvo sobie radzi vs inny jakiś samochód ?
|
|
Czw 15:13, 15 Paź 2009 |
|
 |
Raven
Vip 480

Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
na benzynie wciska w fotel ładnie do końca, na gazie już tylko do 4500- 4700 zalerzy czy dobry gaz, ale wiem juz czego to jest wina.. wystarczy przeprogramować komputer na tryb sportowy i będzie tak jak na benzynie 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:16, 15 Paź 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
to fajnie hehe
|
|
Czw 15:19, 15 Paź 2009 |
|
 |
Raven
Vip 480

Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Polecam zestaw Turbo soft. Nie wymaga przeróbek silnika, jest bezpieczne i skutecznie zwiększa moc.
koszt:7300 zł
[link widoczny dla zalogowanych]
DO tego, żeby było ekonomicznie i bez strat mocy instalacja LPG dedykowana do silników z turbo
koszt 5100- 5400 zł
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:31, 18 Paź 2009 |
|
 |
swital
Administrator

Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Tylko najpierw trzeba by doprowadzić silnik do stanu fabrycznego+ tak żeby trzymał serię. Potem ten zestaw turbo. Lekko licząc 15000zł z instalacją gazową, chyba że śmigać na benzynce, a kasę z instalacji przeznaczyć na paliwo 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:41, 19 Paź 2009 |
|
 |
matrixnt
Użytkownik

Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NT Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
A po co komu zestaw soft?? dla niewtajemniczonych zestaw soft to turbo z takiej samej serii jak nasze montowane seryjnie, wiec nie wiem po co kupowac nowa:/ Wystarczy nasza podkrecic zeby dmuchala 1bar i bedzie to samo.
Jak to mowi stare przyslowie:
"Jak sie bawic to sie bawic, drzwi wyje**c, okna wstawic..."
Wieksze turbo ale takie zeby dmuchalo 1.5bar a tego juz soft nie pociagnie. Inna jest sprawa ze nasze poczciwe glowice tez nie, wytrzymuja podobno 1.3 jako max chwilowy:) Wiec pozostaje zakucie + turbo (np. Garrett GT2560R) i mysle ze spokojnie mozna uzyskac moce rzedu 300km. Przy wiekszym doladowaniu dziura bedzie tak bardzo odczuwalna ze trzeba bedzie jezdzic w kolnierzu ochronnym;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:58, 21 Paź 2009 |
|
 |
Raven
Vip 480

Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Tak tak ale chodzi o to, żeby tym trochę pojezdzić, mówimy tu o silnikach 2.0, który dużo bardziej ciągnie z dołu i jest bardziej wytrzymały niż 1.7. Turbo Soft w żaden sposób nie zaszkodzi mu, nawet do 0.7 bara można bezpiecznie doładować, jak mu dasz 1.5 to wszystko będzie do wywalenia po kilku kilometrach... poza tym 300 hp? Przy takiej wadze i przednim napędzie to nie ma sensu:/ Jak dla mnie to wystarczyłoby 140- 150 Hp, żeby nie był za bardzo wyżyłowany a żywszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:14, 21 Paź 2009 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|