Autor |
Wiadomość |
Gość
|
|
|
To jaką dacie radę żeby był mocniejszy?? Od innego wsadzić silnik?? Tez drogo. Założenie turbiny? Tez skomplikowane. Jak podkręcenie go nie bedzie droższe jak 1000 to sie skusze.
|
|
Pon 13:24, 08 Mar 2010 |
|
 |
|
 |
bigdickbuster
Vip 480

Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Jeżeli Twój kolega jest w stanie podkręcić silnik N/A do 150KM za mniej niż tysiąc złotych to ja zamawiam taką usługę
Tak wywnioskowałem z twoich postów
Najpierw zmierz ile twój silnik ma koni dziś, a potem kombinuj nt. wzrostu mocy 
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bigdickbuster dnia Pon 14:54, 08 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 14:53, 08 Mar 2010 |
|
 |
Gość
|
|
|
Myśle że nawet 100 nie ma. Na chwile obecną żeby normalnie pracował trzeba zrobić zawór bo jeden nie chodzi no i reszte podregulować. I na benzynie ledwo jedzie, kaszle i kicha. ale na gazie daje jekoś rade. Ale nie tak jak powinien
|
|
Pon 16:23, 08 Mar 2010 |
|
 |
Gość
|
|
|
Nie orientujecie się Panowie czy mając MBC można pokusić się o montarz Blow offa??? Zakładał ktoś z was coś takiego do swojego auta???
|
|
Pon 17:18, 08 Mar 2010 |
|
 |
GAWRON
Weteran 480

Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
 |  | Nie orientujecie się Panowie czy mając MBC można pokusić się o montarz Blow offa??? Zakładał ktoś z was coś takiego do swojego auta??? |
Mozna niezaleznie od tego czy masz MBC czy nie. Ja mam 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:13, 08 Mar 2010 |
|
 |
Gość
|
|
|
Gawron a nie nękają Cię falujące obroty na biegu jałowym??? Masz gdzieś jakieś fotki tego swojego blow offa??? Kombinowałeś wtedy coś przy kolektorze wydechowym, żebu usunąć tamten zawór czy coś
Czy poprostu dałeś trójnik przed przepustnicą wstawiłeś blow offa którego otwiera podciśnienie z kolektora ssącego???
|
|
Pon 18:33, 08 Mar 2010 |
|
 |
GAWRON
Weteran 480

Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Blow offa mam przed przepustnica. U mnie jest zmienione cale orurowanie. Obroty faluja minimalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:57, 08 Mar 2010 |
|
 |
Gość
|
|
|
I robi to fajne psssst??? Mugłbyś wrzucić troszkę więcej szczegółowych zdjęć???
|
|
Pon 19:05, 08 Mar 2010 |
|
 |
GAWRON
Weteran 480

Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Robi robi. Jak pstrykne jakies foty to wrzuce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:55, 08 Mar 2010 |
|
 |
Gość
|
|
|
Gawron usuwałeś ten fabryczny zawór przy kolektorze??? Czy go poprostu odłączyłeś???
A tak poza tematem nie wiesz który pin w komputerze silnika odpowiada za sygnał spalania??? Potrzebny jest mi żeby podłączyć wyświetlacz pokładowy:D
|
|
Pon 21:07, 08 Mar 2010 |
|
 |
GAWRON
Weteran 480

Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Fabrycznego nie mam.
Niestety nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:03, 09 Mar 2010 |
|
 |
Gość
|
|
|
Doszedł do mnie zawór MBC jest razem z nim taki dziwny trójnik ze strzałką i nie bardzo wiem co mam z nim zrobić Muszę go wykorzystać??
Daję linka do aukcji
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Czw 20:13, 11 Mar 2010 |
|
 |
mnich
Starszy użytkownik

Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa/Piaseczno Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
 |  | Doszedł do mnie zawór MBC jest razem z nim taki dziwny trójnik ze strzałką i nie bardzo wiem co mam z nim zrobić Muszę go wykorzystać??
Daję linka do aukcji
[link widoczny dla zalogowanych] |
nie, dolny króciec mbc do zimnej strony muszli, górny do wg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:55, 11 Mar 2010 |
|
 |
bigdickbuster
Vip 480

Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Podłączę się z pytaniem, ponieważ jest lekko w temacie:
Jak zachowa się silnik po odłączeniu wtyczki od aktuatora? Tryb awaryjny, brak cut-offa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 0:43, 12 Mar 2010 |
|
 |
mnich
Starszy użytkownik

Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa/Piaseczno Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
 |  | To jaką dacie radę żeby był mocniejszy?? Od innego wsadzić silnik?? Tez drogo. Założenie turbiny? Tez skomplikowane. Jak podkręcenie go nie bedzie droższe jak 1000 to sie skusze. |
swap na b18ft, najprostsze, najtańsze
 |  | Podłączę się z pytaniem, ponieważ jest lekko w temacie:
Jak zachowa się silnik po odłączeniu wtyczki od aktuatora? Tryb awaryjny, brak cut-offa? |
aktuator? czyli sterowanie zaworem wg, "grucha" na turbinie? tam nie ma wtyczki, tylko dochodzi wężyk, jak go zdejmiesz turbina będzie ładowała ile tylko będzie mogła co grozi jej zniszczeniem
może chodziło o pierburga którego pokazywał Gawron?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mnich dnia Pią 7:42, 12 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Pią 7:29, 12 Mar 2010 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|