Autor |
Wiadomość |
Gość
|
ja tez sie pochwalę:) |
|
dzisiaj zanabyłem takie oto autko nazwa Blondyna:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jako że Volvina była dotąd jedyną moją uciechą postanowiłem ja troche odciążyć. I tak powoli zaczyna sie realizowac mój plan przywrócenia jej do stanu....hmmmmm, lepeij niz fabryka:) . Plan renowacji będe zamieszczał w miare postępow w pracach.
pzdr
|
|
Sob 21:16, 01 Maj 2010 |
|
 |
|
 |
woldox
Weteran 480

Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
no pięknie z wyścigówki do terenówki powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:40, 01 Maj 2010 |
|
 |
tarsar
Weteran 480

Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KGR Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Jaki motor 4.0 czy 2.5? Szkoda, że rok temu nie szukałes, znajomy sprzedawał 2.5td manual ,przebieg 150tys w szok stanie, kolor podobny do vase green met;)
Ale jak automat, to \8/ , ale niekoniecznie;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:59, 01 Maj 2010 |
|
 |
Gość
|
|
|
silnik 4.0 w automacie. szukałem tego 2.5 D, ale niestety jest to ponoc konstrukcja nadająca sie na jakiś kwietnik . hehehe, Ale jest to silnik trudny w naprawach, alu głowica i blok, dzielona głowica no i jest produkcji włoskiej. Natomiast ten 4.0 to 6 cylindrów w rzedzie, żeliwo głowica i blok, ponoc nie do zagrzania. Elastyczny, toleruje paliwo niskooktanowe i bardzo dobrze LPG. A skrzynia AT4 ma robic milion km bez zadnego zgrzytu, japonska produkcja. No i tak uczelniano na to patrzac to 6 cylindrów w rzedzie to najlepsza konstrukcja, ponieważ jest on wyrównoważony z założenia, nie ma w nim zadnych dodatkowych mas wyrównowazających.
Ale Volvina nie pojdzie na marne, tera sie dopiero zacznie.......
pzdr
|
|
Nie 7:28, 02 Maj 2010 |
|
 |
tarsar
Weteran 480

Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KGR Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Sorki, pomyłiło mi sie z grand cherokee 5.2l,on ma v8;) Ten 4.0 to stary niezniszczalny motor AMC, typowo jankeski, więc go nie zajezdzisz:) R6-tka - jest to z techncznego punktu optimum między r4 a v6. CIekawe,że skrzynia jest z Japonii:)
Co do 2.5td VM ,to opinia opinią ,ale mój dobry znajomy jednym (chyba rocznik93) zrobił ponad 300tyś km, a drugim (rocznik 99,ale ten na kołach zębatych, a nie łancuchu) miał 360 tys i nic w motorze nie było robione! Serwis beirzący, oleje itp. Raz zapomniał wymienić pompy wody i poszła na autostradzie 1000km od domu;), ale dał rady taką załatwić. Także wszystko zależy
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:14, 02 Maj 2010 |
|
 |
irbis
Vip 480

Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1762
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
z tego co wiem nastepca tego modelu ktory Ty masz mial okrutne problemy z przednim zawieszeniem.. mam nadzieje ze u Ciebie tego nie bedzie a tak ogolnie to fajny, stylowy samochodzik, tyle ze zamuleniec wg mnie straszny no ale to nie jest do szalenstw tylko do wozenia wygodnie dupska

Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:54, 02 Maj 2010 |
|
 |
Gość
|
|
|
dokladnie tarsar, co do VM to tak jak piszesz, ale chlopaki jeepnieci mowia ze 90% tych silników to raczej szmelc, zdarzaja sie wyjatki, i to potwierdza regule. \Co do tego mojego to zawiecha w porzadeczku, zrobiona cala jakies 6 miesiecy temu, podwyzszony o 2 cale. niestety azeby zachowac plynnosc finansowa ma LPG,i troche ta instalacja nie halo, ale na benzynce az milo posluchac pracy tego silnika , bez zarzutu. No ale Irbis masz racje, mam nim wozic swoje dupsko i zony i dziecia przy okazji, . 100 km/h w zupelnosci wystarcza.
pzdr
|
|
Nie 18:12, 02 Maj 2010 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|