Autor |
Wiadomość |
Patryk
Starszy użytkownik

Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
|
Pytanie odnośnie "gadżetów" silnika |
|
Czytając jeden z opisów aukcji dot sprzedaży 480tki zauważyłem kilka interesujących rzeczy, a mianowicie cytuje: "system podtrzymujący system hamulcowy w pełnej gotowości nawet na wyłączonym silniku (!!!)" , "Wyposażenie standard wersji Turbo:
- ogólnie motor daleko usprawniony od wersji NA – możnaby pisać o nim bardzo dużo. Np. kute tłoki, wzmocniona głowica, chłodzona turbina cieczą także po wyłączeniu silnika itd. " Może ktoś to wszystko potwierdzić lub zanegować ? Bardzo mnie to interesuje...
Pozdro, Patryk 
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Patryk dnia Pon 17:35, 19 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 17:33, 19 Lip 2010 |
|
 |
|
 |
bigdickbuster
Vip 480

Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
To, co zacytowałeś z aukcji Aspeta jest prawdą
Hamulce posiadają pompę podtrzymjącą ciśnienie w układzie
Turbo chłodzone jest cieczą z układu chłodzenia. Po wyłączeniu silnika załącza się pompka wymuszająca obieg cieczy celem schłodzenia turbiny
Głowica posiada zawory z trzonkami wypełnionymi sodem-lepsza odporność na temperaturę
Co do tłoków są różne opinie ale na pewno nie są one standardowe. Silnik Turbo miał mieć 136KM, moc zredukowano do 120, z niewiadomych przyczyn. Prawdopodobnie podatkowych. Niemniej jednak silniki te bez problemu znoszą "podkręcanie" do 170KM 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:08, 19 Lip 2010 |
|
 |
mnich
Starszy użytkownik

Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa/Piaseczno Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
 |  | To, co zacytowałeś z aukcji Aspeta jest prawdą
Hamulce posiadają pompę podtrzymjącą ciśnienie w układzie
Turbo chłodzone jest cieczą z układu chłodzenia. Po wyłączeniu silnika załącza się pompka wymuszająca obieg cieczy celem schłodzenia turbiny
Głowica posiada zawory z trzonkami wypełnionymi sodem-lepsza odporność na temperaturę
Co do tłoków są różne opinie ale na pewno nie są one standardowe. Silnik Turbo miał mieć 136KM, moc zredukowano do 120, z niewiadomych przyczyn. Prawdopodobnie podatkowych. Niemniej jednak silniki te bez problemu znoszą "podkręcanie" do 170KM  |
turbina chłodzona dodatkowo wodą, zawory z sodem żadne ą ę, inne marki też to stosowały, a kucizna to imo bzdura
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:11, 19 Lip 2010 |
|
 |
Patryk
Starszy użytkownik

Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
No właśnie te kute tłoki mnie zaintrygowały... Ale już nie pierwszy raz sie z tym spotykam, że ludzie piszą o kutych tłokach w V'ce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:41, 19 Lip 2010 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|