Autor |
Wiadomość |
Gryzzli
Vip 480

Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Żeby robić grube projekty to z reguły trzeba trzech rzeczy. Wiedzy,czasu i przedewszystkim grubych pieniędzy! Znając realia z innego forum (Audi quattro turbo)gdzie chłopaki bawia się naprawdę udanymi silnikami 2.2 20v turbo to słabo to widzę robienie takiej hybrydy 8v z głową od 16v.Lecz jak wcześniej pisałem do odważnych świat należy ale według mnie gra i pieniądze nie warte świeczki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:12, 27 Mar 2013 |
|
 |
|
 |
Matt90
Młodszy użytkownik

Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
W sumie Jak dla mnie taki b18ft w budzie r19 daje radę Nie trzeba patrzeć czy wyprzedzasz na 4 czy 5tce..więc po Co To grzebać przy nim??właśnie a czym różniły się bft z Przed liftu i po lifcie? Bo Jak na moje oko kolorem kolektora ssacęgo. U siebie miałem czarny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:22, 27 Mar 2013 |
|
 |
arkadiuszk
Vip 480

Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁAPY Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
 |  | Ja tam myślę ze jednak da radę oczywiście podam Wam Link - [link widoczny dla zalogowanych] i dodam ze Nie jest on z Mickey Garage,ale robi też naprawdę grube projekty  |
no mnie też ciekawi jak rozwiązał problem średnicy cylindrów ale 3mam kciuki:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:23, 27 Mar 2013 |
|
 |
Gryzzli
Vip 480

Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Różnice przed i po lifcie w b18ft.Inny silniczek krokowy co miało wpływ na inne rozwiązanie wolnych obrotów (inna rora gumowa w dolocie).Turbina nie garetta t2 tylko kogos innego inna mapa silnika (Max moment obrotowy dostepny od 2000 obr.) nie malowany kolektor ssacy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:01, 27 Mar 2013 |
|
 |
Matt90
Młodszy użytkownik

Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Czyli warto wymienić ECU silnika na tego po lifcie?skoro moment dostępny juz od 2tys obrotów,a Nie 3200obr. Turbina inna? Może taka z nissmo 200SX 1.8T garret T25 by podeszła?a w sumie juz tu taka widziałem gdzies. Była T2 i T25 Jak ktoś jest z Łodzi To może podjechać Do niego i zobaczyc projekt. Dół silnika trochę Doprezył,średnicę tłoków też rozwiązał. Także nic Nie bedzie stukać ani pukać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matt90 dnia Śro 12:37, 27 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 11:36, 27 Mar 2013 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|