Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Volvo 480 ES |
|
Siema!
Na wstępie chciałbym powiedzieć że jestem z moją Volvinką już od dwóch lat.
Mimo że jest czasem jest kapryśna , nie otwiera lamp i nie pokazuję ile jest paliwka w baku , prędkościomierz szwankuję to kocham ją i uważam ze jest wspaniała.
Ma parę wad ale V480'tek nie można mierzyć kategoriami zwykłego samochodu.
Kupiłem ją dwa lata temu od syna właściciela serwisu Volvo.
Ojciec z synem razem ją odrestaurowali wymienili silnik z B18f na B18EP , zawieszenie, całe nadwozie zostało wypiaskowane i pomalowane oprócz maski , wymienili tłumik na przelotowy.
Lecz syn nie czuł klimatu V480 i wolał jeżdzić nowym Volvo ojca .
O volvo usłyszałem od znajomego. Nigdy nie chciałem mieć volvo ale gdy zobaczyłem poraz pierwszy V480 z kasetonowymi lampami zakochałem się .
Trochę danych technicznych :
Volvo 480 ES z 1989 (rok modelowy 1988)
Silnik B18EP ( 106km)
Wszystko to co w standardzie bez żadnych bajerów.
Brak ABS'u
Welurowa tapicerka.
Jest to bardzo rzadki model , samych V480'tek w Polsce jest koło 500 sztuk
Volvinke można obejrzeć teraz w Warszawie , na Muranowie.
Tylko dwa razy miałem okazję pogadać z posiadaczami tych modeli.
Linki do zdjęć
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chętnie spotkam się z entuzjastami tego modelu !
Volvinkę można obejrzeć teraz w Warszawie na Muranowie!
Pozdrawiam wszystkich Fanów tego egzamplarza i marki .
Marcin
|
|
Pon 19:20, 18 Cze 2012 |
|
 |
|
 |
bigdickbuster
Vip 480

Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Rzadkie felgi )
Jak cie namierze na miesice, pogadamy
Ale ja jezdze na codzien stara Camry wiec takiej musisz wypatrywac 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:55, 18 Cze 2012 |
|
 |
irbis
Vip 480

Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1762
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
elegancja pod maska..
szerokosci zycze..

Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:42, 18 Cze 2012 |
|
 |
swital
Administrator

Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Ja tam pod maską widzę B18F, a nie EP Silnik oparty na tym samym ECU co FT i ma tą śmieszną przepustnicę i cewkę z podciśnieniami 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:16, 19 Cze 2012 |
|
 |
Gość
|
|
|
Tez tak myślałem że to B18F ale sprawdziłem na tabliczce z boku silnika i B18EP chyba że to jakiś składak
|
|
Wto 20:35, 19 Cze 2012 |
|
 |
swital
Administrator

Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Jeżeli to faktycznie jest EP i cały osprzęt z F to masz szczęście że to jako całość działa
Na pewno jakiś przeszczep był bo silniki EP/FP weszły w 90', może ktoś goły słupek przełożył. Generalnie same bebechy są takie same w EP i F, ale nie wiem jak osprzęt.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez swital dnia Wto 21:09, 19 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 21:00, 19 Cze 2012 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|