Autor |
Wiadomość |
Gość
|
|
|
albo w tym 1.7 turbo sprężarkę zmienić itp 
|
|
Wto 23:09, 26 Paź 2010 |
|
 |
|
 |
Patryk
Starszy użytkownik

Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
gawron dokładnie napisał co i jak trzeba zmienic w jednym z postów żeby zwiększyc moc do odpowiednich pułapów praktycznie w każdym turbo trzeba przeprowadzic ten sam szereg zmian aby podwyzszyc moc - bez zbednych kominacji 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:35, 27 Paź 2010 |
|
 |
mnich
Starszy użytkownik

Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa/Piaseczno Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
 |  | gawron dokładnie napisał co i jak trzeba zmienic w jednym z postów żeby zwiększyc moc do odpowiednich pułapów praktycznie w każdym turbo trzeba przeprowadzic ten sam szereg zmian aby podwyzszyc moc - bez zbednych kominacji  |
imo pchnie innego silnika nie ma sensu za drogo to wyjdzie, B18FT jest wytrzymałym silnikiem, imo przy setupie T25 lub T28+wtryski+pompa+wydech+remap lub swinka 200KM jest do rozbicia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 7:54, 29 Paź 2010 |
|
 |
GAWRON
Weteran 480

Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Dolkladnie. Swap na T4 ma sens jesli celujemy w moc 300+
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 11:19, 02 Lis 2010 |
|
 |
BARTO480
Weteran 480

Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
|
|
|
tak dla pewnosci bo mi t padlo chyba czy T4 dopasuje do naszych turbinek i czy zmiesci sie gabarytowo z tylu, ?tam jest malo miejsca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:42, 02 Lis 2010 |
|
 |
mnich
Starszy użytkownik

Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa/Piaseczno Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
 |  | tak dla pewnosci bo mi t padlo chyba czy T4 dopasuje do naszych turbinek i czy zmiesci sie gabarytowo z tylu, ?tam jest malo miejsca? |
zalezy z czego będzie ta turbina, musisz sprawdzić czy flansza będzie pasowała do kolektora wydechowego, w B18FT jest flansza t2/t25. Oryginalnie t4 ma chyba flanszę t3, która nie pasuje, jest podobna ale szersza, w takim przypadku trzeba by było przerabiac kolektor lub zastosować przejściówkę, wtedy imo nieopłacalne, szukaj t25 z 200sx s13 lub t28 z s14. pamiętaj że turbina w B18FT ma dodatkowo chłodzenie wodne i wypadałoby to zachować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 7:55, 03 Lis 2010 |
|
 |
GAWRON
Weteran 480

Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
 |  | tak dla pewnosci bo mi t padlo chyba czy T4 dopasuje do naszych turbinek i czy zmiesci sie gabarytowo z tylu, ?tam jest malo miejsca? |
Turbina T4 bedzie za duza. Bedziesz mial mega turbodziure
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:49, 03 Lis 2010 |
|
 |
BARTO480
Weteran 480

Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
|
|
|
masz racje t4 odpada poszukam t25 od nissana jak doradzil mnich jak juz padła to pobawie sie w wieksza jutro pogadam z ludzmi z warsztatu czy ja mi dopasuja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:11, 03 Lis 2010 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|